Regulamin

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego Szlędaki, znajdującego się na stronie internetowej, pod adresem szledaki.pl, przez Konsumenta. Zaznaczyć trzeba, że niniejszy Regulamin sprzedaży, nie wyłącza, ani nie ogranicza praw Konsumenta, wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, które nie mogą być zmienione, ani uchylone w drodze umowy.

 

§ 2 DEFINICJE

 

  1. Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
    • Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy,
    • Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego,
    • Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto,
    • Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie,
    • Regulamin – niniejszy regulamin,
    • Sklep – sklep internetowy SZLĘDAKI prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://szledaki.pl,
    • Sprzedawca – Piotr Śmielak, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej jako Piotr Śmielak Zagroda Szlędaki NIP: 5222714725; REGON: 387689310.

§ 3 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

 

  1. Adres e-mail: kontakt@szledaki.pl
  2. Telefon: +48 603 839 946
  3. Adres siedziby Sprzedawcy: ul. Ogórkowa 44M /1; 04-998 Warszawa
  4. Adres do reklamacji: ul. Ogórkowa 44M /1; 04-998 Warszawa

 

§ 4 WYMOGI TECHNICZNE

 

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
    • dostęp do Internetu,
    • standardowy system operacyjny,
    • standardowa przeglądarka internetowa
  2. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

 

§ 5 ZAKUPY W SKLEPIE

 

  1. Kupujący może złożyć zamówienie jako zarejestrowany klient lub jako gość.
  2. W celu złożenia zamówienia, Kupujący zobowiązany jest podjąć następujące kroki:
    • wybrać produkt lub produkty będące przedmiotem zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „DODAJ KOSZYKA” oraz „ZOBACZ KOSZYK”,
    • z widoku koszyka wybrać formę wysyłki.
    • następnie kliknąć w przycisk „PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI”,
    • zalogować się do swojego konta w Sklepie, zarejestrować konto lub wybrać zacząć uzupełniać pola formularza zamówienia – nie dotyczy Kupującego, który zalogował się do swojego konta przez rozpoczęciem składania zamówienia,
    • podać adres do wysyłki zamówienia oraz dane do faktury,
    • wybrać metodę płatności za zamówienie,
    • zapoznać się z Regulaminem i zaakceptować go – Kupujący akceptuje Regulamin tylko, jeśli zapoznał się z jego treścią i rzeczywiście akceptuje jego postanowienia; akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do złożenia zamówienia,
    • potwierdzić zamówienie.
  3. Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar zawierającymi już wliczony podatek VAT.
  4. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
  5. Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
  6. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
  7. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
  8. Sprzedawca przekaże Kupującemu potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
  9. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie, tj. założyć w nim Konto, lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.
  10. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w stosunku do umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 

§ 6 PŁATNOŚCI

 

  1. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
    • za pomocą karty płatniczej
    • za pomocą przelewu bankowego
    • za pośrednictwem platformy płatniczej Przelewy24
    • za pośrednictwem platformy płatniczej PayU
    • BLIK
    • za pobraniem, tj. kartą lub gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego
  2. W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Przelewy24, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayPro Spółka Akcyjna.
  3. W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej PayU, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayU S.A.
  4. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry (przelewem bankowym), za zamówienie należy zapłacić w terminie 3 Dni roboczych od złożenia zamówienia. Po tym terminie Sprzedawca ma prawo do anulowania zamówienia.
  5. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
  6. Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę.

 

§ 7 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

 

  1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad. W przypadku wad obecnych na produkcie już od momentu otrzymania zamówienia przez Kupującego, Kupujący ma 3 dni kalendarzowe na zgłoszenie tego faktu Sprzedawcy.
  2. Termin realizacji zamówienia wynosi 5 dni roboczych. Do tego terminu należy doliczyć czas potrzebny przewoźnikowi na dostarczenie zamówienia.
  3. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
  4. Państwa, na terytorium których realizowana jest dostawa:
    • Polska
  5. Koszt dostawy ponosi Kupujący, chyba że Sprzedawca odmiennie określi w Sklepie.
  6. W przypadku nieodebrania zamówionego towaru przez Kupującego lub ze względu na błędnie podane przez Kupującego dane, towar zostanie zwrócony do Sprzedawcy, który skontaktuje się z Kupującym drogą elektroniczną lub telefoniczną, ustalając ponownie z Kupującym termin i koszt dostawy.
  7. W przypadku nieodebrania zamówienia Kupujący może zgłosić prośbę o ponowną realizację. W takiej sytuacji zobowiązany jest do poniesienia kosztów ponownej wysyłki zgodnie z cennikiem widocznym na sklepie Zagrodka.com.pl.
  8. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
    • Za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost
    • Odbiór osobisty
  9. W przypadku, gdyby Kupujący zamówił i opłacił produkt niedostępny w magazynie Sprzedawcy,  zostanie o tym niezwłocznie poinformowany e-mailem lub telefonicznie. Sprzedawca w takiej sytuacji zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia lub jego części.
  10. Kupujący ma prawo do zwrotu pieniędzy za niewysłany produkt.
  11. W porozumieniu ze Sprzedawcą Kupujący może poczekać na ponowną dostępność produktu na magazynie Sprzedawcy.
  12. W przypadku, gdy produkt jest niedostępny i jest to jedyny produkt w zamówieniu, Sprzedawca zastrzega sobie możliwość do anulowania zamówienia.
  13. W przypadku, gdy Kupujący chce uzyskać zamówienie na fakturę – niezbędne jest zgłoszenie tego faktu jeszcze w trakcie składania zamówienia (poprzez podanie numeru NIP), przed wystawieniem dokumentu sprzedażowego.
  14. Zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług w brzmieniu obowiązującym od 1 stycznia 2020 r., po wystawieniu dokumentu sprzedażowego nie ma możliwości przekształcenia paragonu w fakturę, jeżeli paragon potwierdzający dokonanie sprzedaży nie zawiera numeru, za pomocą którego nabywca towarów lub usług jest zidentyfikowany na potrzeby podatku lub podatku od wartości dodanej (NIP).

 

§ 8 AKCJE PROMOCYJNE

 

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian cen towarów, które znajdują się w ofercie, przeprowadzania akcji promocyjnej oraz wprowadzania wszelkich zmian bez wcześniejszego informowania użytkowników.
  2. W sklepie obowiązuje stała promocja: Darmowa dostawa przy zakupach za min. 299.99 zł. Darmowa dostawa dotyczy wyłącznie zamówień realizowanych na terenie Polski.
  3. Otrzymywane kody rabatowe nie łączą się ze sobą chyba, że regulamin danej akcji promocyjnej stanowi inaczej.
  4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, przy zawarciu której Klient skorzystał z kodu zniżkowego, użyty kod zniżkowy nie podlega zwrotowi.

 

§ 10 ODSTĄPIENIA OD UMOWY KONSUMENTA

 

  1. Kupujący nie ma prawa odstąpić od umowy ze względu na sprzedawane produkty w sklepie Sprzedawcy.
  2. Sprzedający sprzedaje towary służące zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb Klientów.
  3. Odstąpieniu od umowy nie podlegają również Bony Podarunkowe.11 REKLAMACJE

 

  1. W razie niezgodności towaru żywnościowego z umową, kupujący ma prawo żądać wymiany towaru, ewentualnie obniżenia jego ceny albo odstąpienia od umowy pod warunkiem, że zawiadomi o tym Sprzedawcę niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności towaru z umową, nie później niż w terminie 2 dni od dostarczenia Zamówienia, z zastrzeżeniem punktu 2 poniżej. W celu dokonania reklamacji należy skontaktować się z Sprzedawcą mailowo lub telefonicznie.
  2. Stwierdzenie niezgodności towaru z umową powinno nastąpić nie później, niż przed upływem terminu przydatności towaru do spożycia.
  3. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 7 dni. O wyniku jej rozpatrzenia Klient zostanie powiadomiony na piśmie na adres email bądź adres zamieszkania. Brak odpowiedzi Sprzedawcy we wskazanym terminie zostanie uznany za pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
  4. Sklep zwraca Klientowi należność za odesłany/reklamowany towar w ciągu 7 dni, licząc od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, na konto wskazane mailowo przez Klienta.
  5. Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
    • mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595
    • pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596
    • bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
    • internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

 

§ 12 OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

 

  1. Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być ocena lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.
  2. Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie kilkuzdaniowej recenzji zakupionych produktów przez Kupującego od Sprzedawcy. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii Sprzedawca nie ponawia wysyłki zaproszenia.
  3. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Klient musi być zalogowany w sklepie internetowym aby móc dodać opinię i faktycznie być w posiadaniu zakupionego produktu. W innym przypadku opinii klient nie wystawi.
  4. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym. Opinie wystawione nie podlegają moderacji poprzez Sprzedawcę.
  5. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
  6. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
  7. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.

 

§ 13 DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES

 

  1. Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej pod adresem https://szledaki.pl/polityka-prywatnosci/
  2. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  3. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
    • umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    • ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz
    • prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

 

  1. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.
  2. Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
    • przestanie obowiązywać umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;
    • na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
    • ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową zawartą przez Sklep;
    • zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.

 

  1. Kupującemu przysługuje prawo żądania:
    • dostępu do swoich danych osobowych,
    • ich sprostowania,
    • usunięcia,
    • ograniczenia przetwarzania,
    • przeniesienia danych do innego administratora

a także prawo: wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).

  1. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 3 Regulaminu.
  2. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

§ 14 ZASTRZEŻENIA

 

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  2. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
  3. Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
  4. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy

 

§ 15 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia umowy.

 

Regulamin konta

 

§ 1 DEFINICJE

 

Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Konto – uregulowana w Regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Regulamin – niniejszy regulamin Konta.
Sklep – sklep internetowy SZLĘDAKI prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://szledaki.pl,
Sprzedawca – Piotr Śmielak, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej jako Piotr Śmielak Zagroda Szlędaki NIP: 5222714725; REGON: 387689310.

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

 

Adres e-mail: kontakt@szledaki.pl

Telefon: +48 603 839 946

Adres siedziby Sprzedawcy: ul. Ogórkowa 44M /1; 04-998 Warszawa

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

 

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
    • dostęp do Internetu,
    • standardowy system operacyjny,
    • standardowa przeglądarka internetowa

§ 4 KONTO 

 

  1. Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
  2. Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.
  3. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
  4. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
  5. Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
  6. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: kontakt@szledaki.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.

 

§ 5 REKLAMACJE

 

  1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail kontakt@szledaki.pl.
  2. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

     

  3. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać m.in. z:
    • mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    • pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    • bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
    • internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

 

§ 6 DANE OSOBOWE

 

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania z Konta jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych Kupującego jest prowadzenie Konta. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do prowadzenia Konta. Niepodanie danych oznacza, że Sprzedawca nie będzie mógł świadczyć usługi prowadzenia Konta.
  4. Dane Kupującego będą przetwarzane do momentu, w którym:
    • Konto zostanie usunięte przez Kupującego lub Sprzedawcę na żądanie Kupującego
    • ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z Kontem;
    • zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
  5. Kupującemu przysługuje prawo żądania:
    • dostępu do swoich danych osobowych,
    • ich sprostowania,
    • usunięcia,
    • ograniczenia przetwarzania,
    • przeniesienia danych do innego administratora
      a także prawo:
    • wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
  6. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
  7. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


§ 7 ZASTRZEŻENIA

 

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  2. Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
  3. W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany Regulaminu.
  4. Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
    • konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu
    • poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi
    • zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji Regulaminu.

 

  1. Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie Regulaminu co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
  2. W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy kontakt@szledaki.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
  3. W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
  4. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.